UA | RU
м. Київ, вул. Бойчука 1/2
пн-сб: 8:00 – 20:00
нд: 9:00 – 20:00
Запис на прийом
Викликати лікаря Додому
Як вибрати
сімейного лікаря
Крок перший - визначитися з лікарем
Найпростіший варіант - ви знаєте хорошого лікаря, обслуговувалися у нього і залишилися задоволені результатами. Якщо ж такого лікаря ви поки не знайшли, поцікавтеся у родичів, сусідів, друзів, колег - можливо, у них був позитивний досвід в амбулаторії сімейної медицини або поліклініці, яка підходить вам географічно.

Пам'ятайте, що зараз ви не повинні звертатися до лікаря «суворо за пропискою» - можете обрати лікаря та заклад, що поруч з вашим тимчасовим помешканням, роботою тощо.

І нарешті гарна новина: ви можете заключити договір з сімейним лікарем у приватному закладі!
Наш медичний центр співпрацює з НСЗУ, отже наші лікарі можуть заключати декларації з пацієнтами

Крок другий -
підпишіть декларацію
Якщо ви обрали наш заклад, відправте заявку або зателефонуйте, щоб забронювати час для візиту та підписання декларації.

Декларація підписується безстроково, тобто вам не потрібно буде перепідписувати її щорічно. З іншого боку, якщо ви вирішите підписати угоду з іншим лікарем, ви зможете зробити це в будь-який час.

Документи, які знадобляться для підписання угоди з лікарем, - ваш паспорт і ідентифікаційний номер. Якщо ж ви підписуєте декларацію з педіатром (або сімейним лікарем, який буде обслуговувати вашої дитини), то також знадобиться свідоцтво про народження дитини та документи (паспорт і код) обох його батьків або опікунів.

Лікар внесе ваші дані в систему, роздрукує декларацію, яку ви підпишете в двох примірниках (один з них залишається у вас), - і з цього моменту ви можете звертатися до лікаря в будь-який час.
ВАЖЛИВО
Уважно перевірте дані перед тим, як підписати декларацію. Декларація з'явиться в системі після подвійної авторизації: лікар попросить назвати код, який надійде вам СМС-повідомленням. Якщо ж у вас немає мобільного телефону, лікар сфотографує або сканує ваші документи, щоб долучити їх до декларації. Тільки після цього декларація з'явиться в системі.

У разі відпустки чи хвороби у вашого лікаря має бути заміна - інший лікар первинної ланки або черговий заклад первинної медичної допомоги. Якщо вам знадобиться допомога, а ви перебуваєте в іншому місті, звертайтеся до найближчого закладу первинної медичної допомоги.

Один лікар може обслуговувати максимум 2000 пацієнтів. Така кількість пацієнтів рекомендує МОЗ. Можуть бути і виняткові ситуації, наприклад, коли лікар працює в селі, де проживає більше 2 тисяч осіб. Тому якщо ви впевнені, що знайшли хорошого лікаря, не втрачайте часу, адже у нього може просто не залишитися місць для нових пацієнтів.
Крок третій - звертайтеся при першій необхідності
Ви зможете звертатися до вашого лікаря з будь-якими питаннями, пов'язаними зі здоров'ям. Як показує світовий досвід, більшість проблем зі здоров'ям можуть бути вирішені на рівні первинної ланки, особливо в разі своєчасного звернення. Крім безпосереднього обстеження і лікування, лікар в разі необхідності буде також видавати напрямки до вузькопрофільних фахівців, виписувати рецепти на ліки, в т.ч. які підпадають під програму «Доступні ліки» (безкоштовні ліки в аптеці, за які платить держава), і будь-які медичні довідки, наприклад, в басейн тощо.

Отож попішайте обрати лікаря та отримуйте фахову допомогу безкоштовно.
Замовити річну програму
Контакти
м. Київ, вул. М.Бойчука 1/2
+38 (044) 501-45-80
+38 (067) 501-45-80
+38 (099) 501-45-80
Підпишіться в зручному мессенджері
Контакти
01103, м. Київ, вул. Бойчука 1/2

Телефон:
+38 (044) 501-45-80


Email: pharmaclinic.ua@gmail.com

Графік роботи:
пн-сб: 8:00 – 20:30
нд: 9:00 – 20:00
Підписатися
Ліцензія на медичну практику згідно рішення #510 від 02.06.2016
Ліцензія на роздрібну торгівлю медикаментами та товарами медичного призначення Серія АВ #578826 від 19.07.2011